Na początku potrzebujemy informacji o rodzaju strony internetowej. Specjalizujemy się w wizytówkach, portalach, blogach oraz sklepach internetowych.
Po ustaleniu podstawowych kwestii związanych z rodajem strony internetowej, przystępujemy do prac i przedstawiamy kilka wersji wyglądu. Klient wybiera najbardziej odpowiadający, a my przygotowujemy stronę na podstawie wykonanego projektu graficznego.
Pomagamy w zapoznaniu się z panelem administracyjnym strony. Pokazujemy jak edytować tekst, wpisy, dodawać produkty oraz dajemy wskazówki co do optymalizacji strony pod względem wyszukiwarek internetowych, a także samego pozycjonowania.
Jeżeli nie masz jeszcze swojej własnej domeny internetowej - zarejestrujemy ją dla Ciebie. Nasza oferta jest prosta i nie posiada ukrytych kosztów. Nasza cena nie zaskoczy Cię po roku.
Większość naszych klientów wybiera możliwość hostowania stron internetowych na naszych serwerach z możliwością dostępu do panelu administracyjnego. Nasza oferta jest skalowalna i dostosowana do bieżących wymagań klienta.
Pozycjonowanie - najważniejszy punkt nowej strony internetowej. Zadbany o to żeby strona była widoczna w wynikach wyszukiwania, a także odpowiednio zoptymalizowana.
Prosty i intuicyjny system zarządzania treścią (CMS). Doskonale sprawdza się do tworzenia wizytówek firmowych, landing page oraz blogów, a także małych sklepów internetowych. WordPress jest systemem łatwym to optymalizacji i pozycjonowania.
System zarządzania treścią dla wymagających portali internetowych. System Joomla! jest udostępniany na zasadzie wolnego oprogramowania, a to oznacza, że jest on darmowy. Jego zarządzanie jest mniej intuicyjne w przeciwieństwie do WordPressa.
Jak sama nazwa wskazuje jest to system stworzony dla prowadzenia blogów. Utworzenie blogu na stronie Blogger.com jest całkowicie darmowe, jednak ograniczeniem jest adres strony nadany właśnie w tej domenie.
Otwarte oprogramowanie sklepu internetowego udostępniane na licencji OSL. Duża część e-sklepów korzysta z systemu Prestashop. Większość modułów i motywów jest płatna, jednak rozwiązanie w postaci Prestashop pozwala na nieograniczone możliwości konfiguracji.
System CMS oparty o licencję GPL na której bazuje m.in. system Linux. Wyposażony jest w funkcje, które oferują między innymi obsługę blogów, środowiska przeznaczone do wspólnej pracy nad projektem, fora, biuletyny, galerie grafik/zdjęć, możliwość wysyłania i pobierania plików, a także rozbudowane API umożliwiające tworzenie zaawansowanych rozwiązań.
Tak samo jak Prestashop, Magento jest oparte na licencji Open Software License. Według danych z 2015 roku, Magento działa na ponad 10% e-sklepów na świecie. System posiada wsparcie SEO, jest zarządzany przez panel administracyjny i posiada wsparcie międzynarodowe. Zakupy w postaci motywów i modułów są droższe w porównaniu z Prestashop.