Każda nasza naprawa zaczyna się od analizy i testów podzespołów komputera w celu wyeliminowania problemów sprzętowych. Po pomyślnych testach przechodzimy do analizy problemu zgłoszonego przez klienta i informujemy go na bieżąco o etapie naprawy, kosztach i ewentualnych rozwiązaniach problemu.
Nasz dział serwisowy zadba o to, żeby sprzęt który zostanie nam powierzony był jak najlepiej zabezpieczony. Przy każdej naprawie systemowej przeprowadzamy pełną kopie dysku przez co mamy pewność, że zawarte na nim dane nie zostaną utracone.
Technicy doradzą w doborze sprzętu w celu ulepszenia i przyśpieszenia pracy komputera lub zaproponują sprzęt odpowiedni wydajnościowo do określonych przez klienta prac.
Wiemy jak ważna jest wygoda dla naszych klientów, dlatego też odbieramy i dowozimy sprzęt w wyznaczone miejsce. Możemy odebrać komputer, laptop czy też drukarkę z domu, biura lub pracy i odwieźć naprawiony sprzęt z powrotem.
Na bieżąco informujemy naszych klientów o statusie naprawy ich sprzętu. Nigdy nie naprawiamy sprzętu bez wcześniejszej akceptacji klienta.
Każda wykonana przez nas usługa posiada okres gwarancyjny w którym to klient może zgłosić problem z naprawionymi podzespołami, konfiguracją lub instalacją.